torstai 6. tammikuuta 2011

gary ja minä liemessä

Tää on ihan mahtavaa! Mä latasin eilen hypersnapin mun koneelle. Mut arvatkaa mitä mulle ja garylle tänään sattu! No kerrompa asian teille!





Menimme hiihtämään kahdestaan ladon luokse.


sitten garyn päälle tippui iso läjä lunta.
yritin kaivaa garya lumesta mutta gary oli hävinnyt! lähdin kertomaan kamarialle mutta hän ei tiennyt mitä tehdä


bonez sieppasi garyn ja sitoi hänet köyteen. hän myös muutti garyn pieneksi.



bonez käski garya palvelemaan itseään mutta gary kieltäytyi.
bonez sanoi että jos gary ei palvele häntä niin bonez heittää garyn ilman vaatteita ulos!
garyn oli pakko palvella koska hän ei halunnut jäätyä kuoliaaksi. mutta bonez käski garya nappaamaan kamarian. ja bonez laittaisi garylle käteen koneen mikä antaa sähköiskuja jos gary puhuu!

bonez lähri nukkumaan ja gary jäi köytettynä istumaan maahan.

sitten gary huomasi että hänen taskussaan on kivi. ja aikoi heittää kiven jonkinnapin päälle kun bonez herää.

kunbonez heräsi gary heitti kiven napin päälle ja...

...bonezin päälle tippui verkko!

sitten minä löysin salakäytävän ja löysin garyn.

onko teille tapahtunut panfussa mitään näin outoa?

tassuittain:dinosaurus

1 kommentti:

  1. toi on muokattu silloku otitte kuvat panfusta ne kuvat liitetään paintiin siellä ootte muokannu.....

    VastaaPoista